Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Ny vikt 78,2 kg....det blev ett litet steg i rätt riktning den här veckan också!!! Jag är i lag Åskgrå!!!
64.8 kg
Invägning: 71,9 En liten men dock minskning... Tack Havet för allt ditt fantastiska arbete!!!
Väger samma som förra veckan. 67,7.
55,7 Lag Mint
Påminnelse om 13 saknade resultat (vet att det är fortfarande onsdag;)) Kan ha missat. 3bmsambo DYR frumamma Grellan Inez Jitjin Lemli fiisen84 ireneq McL8 babyboo annsod1 Liinsan
Samma vikt som förra veckan!
Tack! Kollar in trådarna ibland och läser vad ni skriver.
Full rulle! Tyvärr visar vågen uppåt 75.6, hade dock räknat med uppgång då jag känner mig helt uppsvälld och spänd i musklerna. Dock tre träningspass som har vart super (sön-tis); skivstångintervall 75min, 13.2 km på bandet där jag sprang milen, spinning!
Fattas 11 st nu. (vet att det är fortfarande onsdag;)) Listan kommer in någon gång i morgon kväll! •3bmsambo •DYR •frumamma •Grellan •Inez •Lemli •fiisen84 •ireneq •McL8 •babyboo •annsod1