Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Kämpa på Noijel, det är säkert vatten, som Singha01 säger. Aldrig att vi kickar ut dig, vi är ju ett lag. Kram till dig Noijel!
Veckans vikt: Thesslan, Lag Limegräs 85,5kg!!!!
wow annc bra jobbat
Hej. Hoppar tyvärr av tävlingen pga motivationsbrist. Ligger och stampar på en och samma vikt och känner inte att jag riktigt orkar ta tag i det här nu. Lycka till allihopa!
Nya tag noijel! För mig spelar det såklart ingen roll om mina lagkamrater går upp/ner eller står still. Huvudsaken är att vi stannar kvar och kämpar tillsammans. :) Med alla här inne. :) Kram
Vilket bra svar Callinas! Klart vi ska kämpa oavsett. Det är f*n inte enkelt att ändra livsstil och gå ner en massa i vikt. Avsevärt mycket enklare att äta upp sig i vikt!!
visst är det singhao1 mycket lättare att mumsa i sig
Trist men står kvar på samma vikt: 71,9kg. Lag MarinTurkos
Ja det är knepigt det där Lena att vissa saker är så mycket lättare att stoppa i munnen än andra. Min karl uttryckte innan jul såhär: "Bantar inte du? Jo, svarade jag! Jaha, men du äter ju en massa pepparkakor sade han! Äh, jag har bara tagit två (skamsen)! Men vad f*n du har haft näven i pepparkaksburken hela kvällen!" :-) Joråsåatt...ibland får man bli varse sanningen på ett ganska bryskt sätt!
Idag är jag svikaren. Ofrivilligt. Jag har sista 10 dagarna tränat hårt och har resultatet i spegeln och på kläderna, men på samma tio dagar har jag, enligt min våg, gått upp ca 5 kg!! Sorry lag LimeGräs, det är bara ett märkligt faktum. Dagens vikt: 93,4 kg. :(((