Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Vi tar nya friska tag viola90 :o) Gogogo lag LimeGräs...
Va helt säker på jag hade lämnat in den redan men här kommer den:-) men får stå nollad till nästa vecka.. 132,9
GRattis till Casandra och svartsyren laget.
Nu utnyttjar vi vårt "nederlag" att utmana övriga lag på bra utmaningar - på återkommande! ;)
För sent att hoppa med i tävlingen ?? Eller??
Oj, mycket nära det var lag marinturkos som hamnade under sträcket... Tycker vi återigen kämpar för att gå ner "en hel person"!! Kom igen nu alla!
Denna veckans invägning stod vågen still: 84,3 kg
Carotta ja det är försent för denna omgång.
Har ni några motivations tips ni som kämpar på? Hur håller man sig motiverad? Kanske några praktiska tips?
Jag tycker ibland att lite självterapi på datorn brukar funka, Ankhiana. Med det menar jag att jag sitter vid datorn, kollar på tjejer vars kroppar jag gillar och försöker förstå att det faktiskt är möjligt att krympa och bygga mig själv en sådan kropp!