icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER Tävling 2012!

Veteran
6816 inlägg
28 december 2011 19:26

Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.

• På gång
    37 inlägg
    15 februari 2012 13:11

Hej Havet, lag Åskgrå kommer gemensamt med sina vikter ikväll. Vi försöker underlätta något för dig men vi väger oss på olika dagar iaf.

• Veteran
    6816 inlägg
    15 februari 2012 13:15

Tack Olivix såg det i eran forumstråd, jätte snällt.

• Veteran
    6816 inlägg
    15 februari 2012 13:16

Verkar som att dom flesta har tappat motivationen just nu! Ge inte upp! Kämpa på dom 5 veckorna som är kvar till påsk på denna omgång. Lagen är till för att hjälpa varandra i med och motgångar. Ingen blir sur för du har fått plus, där hamnar vi någon gång under resans gång. Själv har jag börjat skriva ner allt som jag äter och hur jag mår. Hoppas alla är kvar och kämpar vidare mot nya mål även om det tar tid!

• Engagerad
    77 inlägg
    15 februari 2012 13:44

Pepp till dig Nell! Klart att du går upp i vikt (tänk MUSKLER) när du tränar så, ser du resultat på klädstorleken så har du tappat fett och fått muskler som väger mer. Var inte ledsen utan gläds åt dina nya fina former :o). Önskar jag hade motivationen och tiden att träna så jag med. Kram

• Veteran
    2754 inlägg
    15 februari 2012 14:00

bra skrivet havet så sant så sant. Man kan ju inte vara på topp jämt och ha motivation, jag försöker att ta varje ny dag som den kommer och inte ljuga för mig själv längre. Skriver in allt jag äter och försöker röra på mig varje dag. Har promenerat raskt i morse 35 minuter och nu ska jag ta min gladdans igen tänkte jag, african power dans. jag känner verkligen att det jag gör nu är en början på förändring av mitt ätande och motionerande igen nu gäller det att stå fast och inte ramla ur det jag gör bra för MIG . Tyvärr finns ju inga genvägar......det är bara du själv som kan göra förändringen du vill,och göra så att vågen rör sig åt rätt håll. Ibland önskar jag det fanns en trollstav man kunde vifta med men jag har tyvärr inte hittat den ännu.=) hihi försök att hitta ett delmål då ni kan få göra något kul mitt delmål är 93 kg då ska jag och min man på spa ,som vi fick i present när vi fyllde år i december som vi sparat som belöning. ser fram emot det verkligen kämpa nu tjejer ni klarar det här ni är bäst .♥

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    15 februari 2012 14:45

AnnC, bra jobbat.

• Mycket engagerad
    168 inlägg
    15 februari 2012 14:47

Ja, man måste ha delmål. Det är så lätt att ge upp annars. Jag har satt mina på 3 kilos intervaller, då blir det inte så vansinnigt stort att kämpa mot nästa mål! Jag håller med Havet! Kämpa på nu, ni är värda det allihopa. Så tänker jag varje morgon jag ser mig i spegeln! "Du är värd din nya livsstil vännen". Det stärker mig i allafall.

• Mycket engagerad
    146 inlägg
    15 februari 2012 14:49

Vikt: 66,7

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    15 februari 2012 15:46

Ny vikt: 74.9

• Engagerad
    54 inlägg
    15 februari 2012 16:23

109,6