Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Det känns som att många hoppar av just nu! Det är väl nyårslöftena som har börjat blekna lite...
Denna vecka verkar det som det är hoppa av sjuka här i Biggest Loser tråden:) 8 personer har hoppat av denna vecka det är 6 st som jag vet om och 2st har jag läst mig till i lagtrådarna att dom slutat. saknar några resultat ännu, här kommer en påminnelse. DYR Gimmliee lchf11 annika14 Jollano8 McL8 emma83 Maggie89 demander 3bmsambo CiaPia
Tråkigt att det är så många som försvinner från tråden. Bra att vi var så stora lag så kanske ingen blir ensam trotts de stora tapper den här veckan. Såg att du fört över lag åskgrå - Tack Havet!!!
Ja det är tråkigt att folk hoppar av, men det är väl kanske som isafors skrev ovan. märks på gymmet nu att det blivit mindre med folk igen. Från att ha varit 113 från början så är det 81 st som rapporterat in vikt denna vecka.
Ett litet tips i från mig, är ni bortresta säg till så gör jag en notering i mina papper så blir ni inte borttagna av misstag!
Tack Havet för ditt otroligt bra jobb med BL, tack för att du lade över Åskgrås vikter. Jag somnade framför TVn??? och missade därför redovisningen igår.
Förstår inte varför det ska vara så svårt att komma ihåg att lämna in på onsdagar, kommer alltid på det på torsdag. Ny vikt: 66.4
Tyvärr får jag göra era alla besvikna idag! Det kommer inte in någon lista idag tyvärr. Mailade över listan till min dotter men det gick inte att öppna i hennes dator. Så jag kan inte göra resultatet förrän jag är hemma på måndag.
Hej, förlåt för sen inskrivning: Gimmliee 70,6 kg
Hej Gimmliee i Lag Rosa skrev sist... 70,6 kg alltså