Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Glimmiee Noterar din vikt.
Massor av pepp till alla som är kvar i tråden och ha en riktigt bra helg!!!! Nu får vi peppa varandra och kämpa på, även om det är tråkigt att många lag har tappat en lagkompis!!!
Ha en trevlig helg du med MammaEva! :) Tråkigt att så många lämnar, men vi andra stannar kvar och kämpar tillsammans! :)
Du kan plocka bort mig ifrån "tävlingen" Havet!
Ny vikt 63,4 kg :)
Oj, vilket lågt nummer Thyndra! Om man bara vore så lycklig... Vilket jag kommer att vara om ett par veckor! :D
Stått still den här veckan 119,5kg
Många hoppar av vad kan jag/vi göra för att folk skall stanna kvar! Nu har det löst sig med mailet jag skickade min dotter. Resultat kommer snart in.
Du kan ta bort mig från "tävlingen" havet.... mvh// Jollan08
Resultat vecka 8 Denna vecka gick vi ner - 26,9 kg Grattis Lag Åskgrå ni gick ner mest denna vecka med hela -1,15% Grattis jeano som har gått ner mest denna vecka -3,34% Under Gula Linjen hamnade Lag plommonsenap.