Veteran
6814 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Thesslan lag LimeGräs, veckan vikt är 84,5!
Yesss!!! Lag LimeGräs kom 2:a i förra veckans tävling!! Go go go alla LimeGräsare.... Ja.. alla ni andra också ;)
Fy tusan vad trött jag blir på mig själv, hela veckan tränade jag och skötte maten perfekt. Så kom helgen, jobbade hela lördagen och söndagen och när jag kom hem... så sket sig alltihop! Grr.... Nu är det totalt godis och läsk förbud för mig fram till Maj har jag bestämt... Jag som gick ner så fint förra veckan :-( Nya tag nu!! Havet, veckans vikt: 92,6 :-(
grålatte 85kg
Veckans vikt: 105.5 (lag ISBLÅ)
Grålatte: 77,7 kg
Veckans vikt blir återigen 84,3 kg - har varit på samma vikt 3 invägningar nu. Så kommande vecka ska det bli ändring på det!
Veckans vikt: 78,1 kg (minus 1,4 kg) :) Lag Plommonsenap
Veckans vikt 69,8 kg Lag chokladrosa!
hej va med förut i denna tråden i lag mint men flyttade och blev utan internet, det finns inte en chans att man kan få hoppa på detta igen? för nu väger jag mer än jag någonsin gjort :/ startvikt 71.6 isåfall! behöver verkligen hjälp, pepp och allt som bara går att få!