Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Fina planer babs !!! Själv så har jag problem med mina nya vanor....... kliva upp klockan 6.10 för att ge mig iväg ut på en långpromenad. Morgonstund har guld i mund och bly i ändan ......... Det är så segt och sängen är så skön, men det har gått 4 dagar i rad nu !!! Bara morgondagen kvar och sedan så får jag sova lite längre på helgen :) I mitt stilla sinne så hoppas jag på att ett mindre beroende av morgonpromenader ska pocka på. Och vem vet ?? =)
Babs, jag tycker också det är bra som det är nu att ha startvikten inom parentes. Måste också få säga vad flitig du är, inga dåliga planer du har, du är en riktig kämpe! Thyndra, måste säga att är det något jag beundrar så är det att man har så mycket driv att man kommer ur den sköna sängen på morgonen för att ge sig ut och motionera. Själv sover jag in i det sista ... men det är inte så länge, jag stiger upp klockan fem och åker hemifrån kvart över sex (har nio mil till jobbet). Pepp till er alla!
Fetis, jag har ofta 9-10 mil till jobbet men ingen stämpelklocka....... jobbar som jag vill. Lever på provision och jobbar mest kvällar. Så jag hinner med en del på förmiddagen. Men visst känner jag att glorian växer över huvudet när jag har motionerat så tidigt. Om inte annat så är jag omringad av glada hundsvansar =)
Fetis, planera är jag suveränt duktig på men sen.............. motionsplanerna fungerar hyfsat, men maten brukar det vara svårt men, men nu är det andra bullar, fast inte bullar förstås - morötter kanske! Men idag är det Matdagboksfest i Gävle! Spännande så det förslår!
Lag dimmigt körsbär vecka 47 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9).......... babs2 (91,6)............... Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ..... AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 82,7 kg Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................rapport v 41 senast på MD 11/10 Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå?
Åhhhh jag är så BESVIKEN på mig själv. Jag har inte ätit godis på flera år men i helgen minsann har det gått ner både det ena och det andra! NEJ nu är det godis STOPP fram till vår Åre resa! BLÄH! MOtionsplanen för veckan har i alla fall funkat bra så det är skönt!
Ewe, visst är det sjukt hur man ibland kan vräka i sig av onyttigheter ... såsom godis. Jag är likadan, och det värsta är att jag njuter inte riktigt av det för jag har dåligt samvete när jag gör det. Och jag slutar inte förrän påsen är tom fast jag till slut mår illa av det. Se det som positivt att motionsplanen för veckan fungerat ... Pepp till dig!
Öppnad påse= tom påse, sån är jag också, finns inget lagom!
Lag dimmigt körsbär vecka 47 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)..........84,3 babs2 (91,6)............... Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ..... AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 82,7 kg Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................rapport v 41 senast på MD 11/10 Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå?
Lag dimmigt körsbär vecka 47 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9)..........84,3 babs2 (91,6)............... Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ..... AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 82,7 kg Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................Är tillbaka från utlandsresa! Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå?