Här är en grupp Dimmiga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. Nu tar vi som behöver det, en nystart. Ni andra fortsätter era succeresor. Invägning som vanligt när du vill men resultaten lämnas senast kl 21 på onsdagar. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2013/home till hemsidan http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9632&Sida=7 till tråden där resultaten läggs in
Veteran
8085 inlägg
Nu har jag gjort planer för tiden fram till 1 december. http://www.matdagboken.se/?p=minsida&visa=galleri&BildID=46239 till planerna
Heja Babs! Jag har vägt mig på morgonen nu och det fortsätter ju minus. Jag vägen 97,5 och behöver alltså på 4,5 vecka gå ner 2,6 kilo för att nå mitt julmål. Det trista är ju att gympan jag går på snart slutar.... Efter jul kommer jag inte kunna träna på onsdagar som jag gör nu heller men jag ska nog gå på spinning på torsdagar men frågan är ju om knäna klarar det..... Jag hatar verkligen att cykla men det är nog rätt bra förbränning på det i alla fall........ Jag har följt min motionsplan hyfsat denna vecka och inte ätit något godis alls så det är ialla fall bra!
Just ja ikväll och imorgon bitti ska jag vara hundvakt till mina föräldrars hundar vilket gör en riktig promenad i kväll och imorgonbitti då har jag en promenad kvar på söndag!
Heja Evve! Äsch vad synd att du inte gillar att cykla, men ska du klara att gå på spinning måste du nog på något sätt intala dig att du gilla det, annars kommer det inte att gå. Motionscykel är bra för mina knän, men spinning är ju mer än motionscykel, man står ju ibland. Kommer inte ihåg på rak arm vilka problem du har med knäna - är det artros, så ska de ju belastas för att musklerna ska stärkas. Ha det så skönt på hundpromenaderna! Jag ska iväg på seniouniversitetets fredagskafe med Sigge Fursts son och nu på morgonen kom jag på den eminenta iden att för första gången på mycket länge, gå och simma på gamla Sporthallen, när jag ändå är i den delen av stan. Min rygg som hållit sig lugn väldigt länge har börjat bråka, så nu ska den få sig en omgång!
Hej på er, Jag går inte ner i vikt - det funkar inte! Det som funkar är dock den styrketräning som jag har börjat med. 4,5 cm över rumpan och hela 7 cm runt låren. Det känns bra! Men, vågjävel står likt förbannat på tresiffrigt. Jag hoppar av laget nu, det är ingen mening att vara med när jag bara förstör. LYCKA TILL!!!! Min PT säger att jag kommer att tappa vikt till slut, de flesta går upp av styrketräning. Hon har förmodligen rätt, men jag klarar inte att väga mig varje vecka, det tar på psyket. Räkna bort mig, fast jag har inget emot att följa er andra om det skulle vara OK. Soliga hälsningar
Lycka till med dina planer babs !!!
Ja, lycka till babs!
är det redan v.48? nu hänger jag inte med
Lag dimmigt körsbär vecka 48 Fetis50 (73,2).............. hagalund (86,9).......... babs2 (91,6)............... Evve_ (99,3)................ Jonnax (101,0)..... ..... AnnC (93,7)................rapport v 41 senast på MD 9/10. Cabass (80,2).............. Thyndra (94)............... 81,6 kg Mezcal88 (87,6)............. 3siffror (103,3)................Är tillbaka från utlandsresa! Kia66 (82,3)...............KONSTIGT! Inte sökbar, finns inte i listan uppe till höger Lena 444 (83,2)................ Nena (102,9).........rapport v 41 senast aktiv på MD 13/10 när skulle bröllopet stå?
Jag vägde mig igen efter promenaden, och då hade lite mer försvunnit så jag lade dit den vikten istället :) Vecka 48 är nästa vecka men det ska ju in på onsdag och jag väger mig på fredagar så jag är alltid först.