Då kör vi gång 2017 års Ica klassikern! Alla är välkomna att hänga på!
Ica Klassikern som sträckers sig över ett år och du gör det i ditt eget tempo under dom perioder som gäller för varje aktivitet!
Kravet är att man har ett ica kort, (det kostar endast 50 kr att göra denna klassikern).
Länk till Ica Klassikern: http://www.ica.se/klassikern/
1:a Vätternrundan: Cykel 30 mil, 10 april - 2 juli
2:a Vansbrosimningen: Simning 3000 m, 17 juli - 24 sept
3:e Lidingöloppet: Löpning/ gång 30 km, 9 okt - 10 dec
4:e Vasaloppet: Skidor/ stavgång 90 km 15 jan - 18 mars
Vasaloppet!
- Havet..........83,08 km
- SuperK........45 km
- madde65.....
- Tita.............94,9 km
- Arrietty.......
Lidingö loppet!
- Havet..........14 km
- SuperK........16 km
- madde65.....
- Tita..............26,3 km
- Arrietty.......
Vansbrosimmet!
- Havet..........1000 m
- SuperK........
- madde65.....
- Tita..............1000 m
- Arrietty.........3000 m
Vätternrundan!
- Havet...........87 km
- chicha..........11 km
- SuperK........ 305 km������
- madde65.....
- Tita..............30 km
- Arrietty.........109 km
Med bilen på verkstan blev det först 4 km till jobbet och sedan envis som jag är 17 km till verkstan och hämta bilen :)
Blev erbjuden skjuts av nästan alla som vet att jaghar bilen på verkstan utom en, som istället frågade hur lång tid det tog att cykla till jobbet då hon funderar på att cykla och bi bor grannar och jobbar grannar.
Summa 91 km
Nu fyllde jag på med 10 km till idag, Jag steg upp redan kl 7 av nån anledning och då fick jag så mycket tid. Satte mig på cykeln och tog min runda!
Totalt 30 km
Riktigt bra jobbat SuperK 👏👏👏👏
Vad duktiga ni är! Än så länge har jag inte kommit upp på cykeln en enda gång🙁.
Är sjukskriven och då blir det inte av, cyklade mest till o från jobbet förra året.
Men tids nog så...
Igår fick jag äntligen till första cykelturen för säsongen! Underbart sommarväder och hunden på dagis var bra förutsättningar.
Det blev en liten utflykt på 11,2 km som totalt tog 45 min. Nu har de med elcykel i registreringen, där 30 min räknas som 5 km, Men då man inte kan registrera halva km "fuskade" jag lite och registrerade 8 km! Känns iaf justare än förra året då jag ju skulle ha registrerat 11 km, man kommer ju fortare fram med en elcykel även fast man cyklar också.
Så: 8 km!
Lite cykla ändå i dag :)
Blev ca 3 mil
Är nu uppe i 122 km
Det kan hända att jag klarar det även i år
Blev 3 km till igår.
Totalt 11 km - långt kvar😉
Först startade inte bilen idag så jag fick cykla på jobbet blev 8 km som jag tänkt slippa
Sedan blev det till att springa blodomloppet 5 km och jag klarade att jogga hela tiden även om jag tillhör team snigel :)
totalt : 130 km
En tur på 28 km nu på morgonen :)
Träningsvärken från blodomloppet försvan men jag fick ont i baken istället :)
Tror nog träningsvärken kommer tillbaka bara jag slapnar av
totalt :158 km
uppdaterad
Bra kämpat av Er!
Trevlig helg!