Då kör vi gång 2017 års Ica klassikern! Alla är välkomna att hänga på!
Ica Klassikern som sträckers sig över ett år och du gör det i ditt eget tempo under dom perioder som gäller för varje aktivitet!
Kravet är att man har ett ica kort, (det kostar endast 50 kr att göra denna klassikern).
Länk till Ica Klassikern: http://www.ica.se/klassikern/
1:a Vätternrundan: Cykel 30 mil, 10 april - 2 juli
2:a Vansbrosimningen: Simning 3000 m, 17 juli - 24 sept
3:e Lidingöloppet: Löpning/ gång 30 km, 9 okt - 10 dec
4:e Vasaloppet: Skidor/ stavgång 90 km 15 jan - 18 mars
Vasaloppet!
- Havet..........83,08 km
- SuperK........45 km
- madde65.....
- Tita.............94,9 km
- Arrietty.......
Lidingö loppet!
- Havet..........14 km
- SuperK........16 km
- madde65.....
- Tita..............26,3 km
- Arrietty.......
Vansbrosimmet!
- Havet..........1000 m
- SuperK........
- madde65.....
- Tita..............1000 m
- Arrietty.........3000 m
Vätternrundan!
- Havet...........87 km
- chicha..........11 km
- SuperK........ 305 km������
- madde65.....
- Tita..............30 km
- Arrietty.........109 km
Obehagligt att vara så frusen du kan ju inte ha hur mycket som helst på dig då du skidar det är inte heller bra. Är det tillfälligt eller har du så jämt?
Vi får hoppas på varmare väder! Här har vi det idag det har surrat runt nollan men nu till kvällen -2.
Pepp!
Vet inte vad det är för fel på min dator/internet det jag skrivar kommer sällan fram :(
Tita Jag har hypotyeros och är kännslig mot temperaturväxlingar så jag gillar inte när det är kallt eller när det är varmt (i sommar var det perfekt enligt mig).
Så jag fryser ofta, speciellt om jag inte har medicinen rätt inställd, vilket verkar vara fallet nu.
Klarade 5 km idag, men inte gick det fort, det känndes att jag var seg och trött (och frusen)
Så nu blir det varm dusch och hoppas jag vågar mig ut i morgon och inte blir sjuk igen
Ja, du får vara lite varsam så du håller dig frisk. Det är lätt att felbedöma hur du ska klä dig vid träning då du har thyreoidea bekymmer. Hoppas att du får reglera medicineringen själv lite upp och ned så att det blir bekvämare. Läkarna brukar tillåta det i ett visst spann om personen har haft problemet länge och känner sin kropp väl.
Bra jobbat ändå trots allt!
Jag var ute på min runda igår och fick plussa på ytterligare 5,5 km fast igår var det tungt och jag var spyfärdig av trötthet. Underlaget var varken hårt eller mjukt så det gav efter och jag slirade fram.....grrrrr!! Trots det var det riktigt skönt efter duschen.
Tot 25,1 km
Kommit igån efter semestern med stavgången igen.
6,38 km
Uppdaterat!
Godmorgon!
Igår em kom jag iväg på en PW så jag får addera 4,2 km. Lite osäkert underlag så det var tungt men skönt.
Tot 29,3 km
Havet hoppas att du hade en fin semester och samlade krafter!
7,6 km igår morse.
nu blir det snart ut på stavrunda för att gå och möta min kompis som skall till mig på en vägning. Jag går kl 7 och hon kl 8 så möts vi på vägen!
Jag startar tidigare för att få till lite extra steg, min uträckning är att jag troligtvis hinner fram till henne.
Tita vi hade en härlig semester!
9,1 km blev det!
Totalt 83,08 km
Igår avverkade jag 5,4 km till men nu är det så kallt så idag blev det inget!
Tot 34,7 km
Oj! Nu jobbar du bra Havet, du går ju snart i mål.....hurrrraaaa!!!
jag har frusit inne, med influensa liknande symtom och iskallt ute
får se hur det går, har bara klarat ca 45 km nu