Lag HAVSBLÅ vår/sommar 2018!
Ett litet, men naggande gott gäng, som förhoppningsvis blir ännu mindre - till omfånget alltså! Att antalet medlemmar växer tycker vi är trevligt!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Den som är sist med att registrera för över våra resultat i den stora tråden!
Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Lycka till, pepp, pepp på er!
Våra startvikter:
Ida40 ........... 115,0
M3II ............. 107,7
SveaLisa ..... 104,9
Lillamyy ....... 108,1
Ankan62 .......101,2
Alzarin ......... 133
Juvel ........... 125
Ackhs .......... 114,2
Fridis75 ........ 120
Karinda ........ 106,2
Akleja ........... 112,8
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/home
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878&Sida=1
Hmm.. det är enklare för mig också att väga mig på söndag som juvel... Jag hoppar över påsk.. På söndag nu V. 14 då väger jag mig.. Trevlig vecka.. kram på er
Lag HAVSBLÅ vecka 14:
Ida40 ........... 115,0........ 109
M3II ..............107,7.........105,9
SveaLisa ..... 104,9.........
Lillamyy ....... 108,1........
Ankan62 .......101,2.......
Alzarin ......... 133.........
Juvel ............ 125.........Vägningsfri påskvecka! (Har söndagar som vägdag)
Ackhs .......... 114,2......
Fridis75..........120.........
SÅÅ HÄRLIGT!! -1KILO!!
Ännu en positiv sak med att jobba under påskhelgen
Käpa på alla goa Havsblåare!
Hej på er. Glömde helt bort att väga mig förra onsdagen . Påsken (massa god mat och godis på jobbet), svårt att motstå. Kommer igen till nästa vecka.
vikt 101.9
Tacksam för hjälp att klistra in vikten. Tack ankan62
Hej mins Havsblå vänner! Inte har jag mycket att bidra med den här veckan heller... känns lite som om kroppen vägrar släppa ifrån sig ett endaste gram.
Tack för hjälpen att föra in min vikt( förstår att det blir fult med mobil)
vikt onsdagen 4/4 : 108,2 kg
Vi får kämpa på i vår egen takt.. jag har stannat upp på min vikt. Men på söndag ska jag väga mig. Den vikten får bli onsdag avsikten här i tråden.. varje söndag... Kram på er.
Lag HAVSBLÅ vecka 14:
Ankan62 .......101,2.......101,9
Alzarin ......... 133.........
Ackhs .......... 114,2......108,2
Fridis75..........120.........
Fridis75: Ja, det är så sant.. att vi alla får kämpa på i vår egen takt!
Får erkänna att jag under påsken unnat mig en hel del gottit.. Dessutom förlorade jag en massa vatten i början av viktminskningen och så fort man "släpper på tyglarna" så går man ögonblickligen upp den vikten igen.. Så antagligen visar vågen på en stadiig viktuppgång vid nästa vägning på söndag.. Den vägningen blir för mig en riktig "rysare"! Urraburra!
God kväll på er! Jag har inte någon dator på och har ingen lust att starta den nu..... 😉 Alzarin, Svealisa och Lillamyy; om ni väger in er imorgon förmiddag så är det toppen om ni för över i stora tråden, annars försöker jag hinna någorlunda i tid imorgon. Natti! 😴
Har lagt över nu.....
Pepp på er allihop! Det verkar som att det saknas en del resultat i lagen nu, och trots att vi var sena har bara ett annat lag lagt över sina resultat. Vi får inte ge upp, hör ni! Alla resultat är feedback; som gammal "ner mycket- upp mycket:are" så känner jag att det farligaste inte är att ha några plushekton någon gång, utan att skämmas för motgångarna. Hoppas ni förstår hur jag menar.
Ha en riktigt trevlig helg så ses vi här nästa vecka!
Lag HAVSBLÅ vecka 14:
Ankan62 .......101,2.......101,9
Alzarin ......... 133......... 128,9
Ackhs .......... 114,2......108,2
Fridis75..........120......... Står över en vecka
Jag gjorde en supersen uppdatering och hoppas att det funkar ändå, har helt enkelt glömt
Det är svårt nu och jag kan inte påstå att jag följer matplanen, tänker att idag så ska jag fylla i matdagboken - och så händer något som gör att det inte blir av. Påskresan och påskkalasen gjorde ju lite plus på vågen, men det är faktiskt borta nu! Jag tänker att det är så mycket som händer i kroppen med utmattning så jag behöver ta det lite lugnt med att stressa till viktminskning. Jag vill ju helst gå ner ett halvt till ett kilo i veckan, men min kropp funkar inte till det, den håller i kilona trots att det borde ge mer. Nu gäller det att inte släppa taget även om det är motigt!