Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Fast nu kollade jag i diagrammet på webbsidan och du Luminowa det står 97 till vänster och 95 till höger, alltså förra samt denna veckans vikt..så det är nog rätt
Jaha, nu förstår jag
Hur har helgen varit för er? Här har kylan varit bister, men det är ju januari i Sverige så... Maten har fungerat bra i helgen och motionen så där. Nya tag imorgon ska jag vara hundvakt på förmiddagen så då tar vi en långpromenad. Jobba på allihopa!
Här har det också varit kallt, men en promenad har det blivit idag. Vi har haft gäster över helgen, så jag har inte skött mitt kosthåll som jag borde, men inget att ångra - i morgon är det ny vecka och nya möjligheter.
Jag kör på med LCHF strikt passar bra för mig. Idag har det dock varit riktigt tufft eftersom min sambo suttit och käkat smågodis. Men jag ska vara stark. Försöker med krom, men vet ej om det hjälper.
Liminowa _ vad är krom?
Jag rapporterar in min vikt redan nu eftersom jag skall åka iväg på konferens ikväll. Tyvärr brukar ju de här konferenserna även vara förknippade med mycket god och onyttig mat. Jag skall tänka på er när smaskar i mig. Vikt för vecka 4: 105,3
Denna veckans vikt: 99,0 ( göttttt! )
Krom är ett kosttillskott som kan hjälpa till att ta bort sötsuget. Men jag Vet inte om det fungerar än
Jag har vänner som använt sig av krom och de har varit väldigt nöjda. Hoppas det funkar för dig:)