Mycket engagerad
408 inlägg
VÄLKOMMEN till Lag SOLGUL!
Här håller vi Solgula till!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan!
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest att få 6 mån plusmedlemskap.
Lag Solgul:
biggnan1e | --- | |
mosel | 78,4 | --- |
Klaraelv | 72,5 | --- |
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home
Min vikt 62.3 kg. Jag kan tyvärr inte fylla i tabellen. Tar tacksamt emot hjälp med det. OBS. biggan1e.
Det är jag som skrev ditt namn fel i anmälnings tråden biggan1e såg jag nu!
Länk till Biggest Loser tråden
https://www.matdagboken.se/forum/trad/biggest-loser-vaaren-2020
Biggan, jag kan inte se din startvikt någonstans eller antar då att den är densamma?
Lägger över listan till BL-tråden
LAG SOLGUL
biggan1e 62,3....62,3
mosel 78,4....78,9
klaraelv 72,5....71,3
Jag är gärna med, min strartvikt i förra grupppen var 70,5 men denna veckan ligger vikten på 68,4. Vet inte vilken som ska in?
Lag solgul.. denna veckan 68,4
Har gått upp lite. 62.5 kg.
Kan inte göra listan nu då inte har datorn då bortrest.
Idag 77,8
mosel 78,4 77,8
biggan1e 62,3 62,5
klaraelv 72,5 72,0
mickiw84 70,5 68,4
Denna vecka var verkligen en berg och dalbana, åt som jag aldrig sett mat under torsdagen och fredagen, med resultatet att jag gick från 71,5 till 74,2 på nolltid, nu har jag snart fått bort all vätska som jag drog på mig med alla kolhydraterna. Osäker på om jag skulle registrera startvikt och dagsvikt eller om det skulle vara förra veckans vikt och dagsvikt, så nu blev det startvikterna och dagsvikterna, är det fel så får någon ändra innan den lyfts över.