Mycket engagerad
408 inlägg
VÄLKOMMEN till Lag SOLGUL!
Här håller vi Solgula till!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan!
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest att få 6 mån plusmedlemskap.
Lag Solgul:
biggnan1e | --- | |
mosel | 78,4 | --- |
Klaraelv | 72,5 | --- |
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home
Tack detsamma, mosel och tack för att du väntar. Vikten denna vecka 63.5 kg.
Tack, ingen fara
Lag Solgul vecka 21
mosel 78,4.....79,6
biggan1e 62,3.....63,5
klaraelv 72,5.....
mickiw84 70,5
Lägger över listan
Samma vikt som förra veckan, 63.5 kg.
Lag Solgul vecka 22
mosel 78,4.....80.0
biggan1e 62,3.....63,5
klaraelv 72,5.....
mickiw84 70,5
Lägger över listan
Vikten v 23 blev 63.2 kg
Vikten går tyvärr åt helt fel håll för mig. Varit jobbig vår och blir bara mer och mer slut och matt. Har nu fått avslag av Försäkringskassan och blivit tvungen börja jobba heltid.
Lag Solgul vecka 23
mosel 78,4.....80.4
biggan1e 62,3.....63,2
klaraelv 72,5.....
mickiw84 70,5
Lägger över listan
mosel, så synd. Jag hoppas att du klarar av det med hjälp av det du lärt dig och genom de övningar du gör.
Tack, tur i oturen att det är Corona-tider så vi jobbar hemma, så det är lättare att ta pauser och jag sparar lite energi på att slippa åka till och från jobbet. Jag tycker att jag sett framsteg i vår men det är ett stort och jobbigt steg att från en dag till den andra hoppa från 25 till 100 procent. Läkaren vill ju att man provar sig fram och stegvis trappar upp. Redan efter en dag blev jag helt slut men nu tar jag ännu mer och rejäla pauser.
Lägger in vikten imorgon förmiddag
Har varit mycket stressad och tröstätts massor av godis, glass samt mackor med mycket smör och ost så jag har gått upp till 64.9 kg.