icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Solgul våren 2020

Mycket engagerad
408 inlägg
7 januari 2020 20:47

VÄLKOMMEN till Lag SOLGUL! 

Här håller vi Solgula till! 

Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest  Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.

• Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst! 
  • Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden! 
  • Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
  • ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan. 
  • sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan!
  • man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill. 
  • Det som alltid skall stå på listan  är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel. 
  • Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest att få 6 mån plusmedlemskap. 

Lag Solgul: 

biggnan1e   ---
mosel  78,4 ---
Klaraelv  72,5 ---

Länk till Hemsidan: 
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home

• Veteran
    1386 inlägg
    14 juli 2020 13:52

mosel, har du tagit en liten paus eller hoppat av.Jag kan i så fall lägga in min vikt själv direkt på trådarna.  Saknar dig.Ha det så bra.

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    Redigerad: 15 juli 2020 23:53

Jag har inte tagit paus egentligen men är bortrest så blev bortglömt och har inte dator. Ska försöka skriva in. Vikten var 85 (!)

Tack, ha det bra du också! 

• Veteran
    1386 inlägg
    18 juli 2020 00:08

Hoppas att det inte gör något men jag skrev in din vikt på sommartråden. Jag såg att du inte hade skrivit in den.

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    20 juli 2020 16:56

Tack så mycket Biggan. Jag blivit lite splittrad nu då är bortrest och glömde det. 

• Veteran
    1386 inlägg
    Redigerad: 22 juli 2020 00:39

Jag har lagt in min vikt för v 30. Hoppas att du har det fortsatt trevligt. Om du vill kan jag skriva in din vikt den här veckan också.

• Veteran
    1386 inlägg
    29 juli 2020 21:34

Har skrivit in vikten på andra tråden. Anar att du fortfarande inte har tillgång till dator. Hoppas att du har det bra.

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    6 augusti 2020 13:16

Hej Biggan, ursäkta, nu är jag åter. Jag blev lite överansträngd när jag var hemma och hälsade på, var så fullt upp och intensivt att umgås hela dagarna, och vi har städat mycket och grejat hos pappa så jag blev så trött, så jag har inte kommit mig för att skriva. Hoppas allt är bra med dig! Tyvärr har mamma gött upp mig igen med en massa fikabröd och jag har fallit för frestelsen varje gång. Men denna vecka har jag varit duktig och börjat med 800kcal om dagen igen så jag har redan gått ned 3 kg denna vecka men det är väl mest vatten kanske. Hur som helst är jag taggad nu igen! Nu ska jag köra mot normalvikt igen!Jag är ju konstig på det viset, är som en på och avknapp, ibland tappar jag sugen helt och ibland är jag superengagerad.

Lägger över uppdaterad lista nu.

Lag Solgul vecka 32

mosel         78,4.....82,3
    biggan1e    62,3.....63

• Veteran
    1386 inlägg
    9 augusti 2020 00:19

Jag såg att ni hjälpte din pappa en massa och du har ju verkligen haft en mängd angenäma upplevelser och mycket promenader,bad och annat trevligt. Du har ju redan gått ner en hel del av det goda fikat som din mamma bjudit på. Bra att du tagit tag i viktnedgången.Själv mår jag inte bra, så jag måste få tag på en doktor. Kan bara ligga hela dagarna och orkar inte upp förrän vid 18-tiden.

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    9 augusti 2020 16:49

Tack! Oj, tråkigt att höra att du inte mår bra. Ja, ring läkare när du är så slut, vad kan det bero på. Krya på dig!!! 

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    Redigerad: 13 augusti 2020 21:57

Hej Biggan, hur mår du? Jag väntar tills ikväll eller imorgon bitti och lägger in vikten om du tänker lägga in din vikt så lägger jag in listan gemensamt då.

Lag Solgul vecka 33

mosel         78,4.....81,9
    biggan1e    62,3....