icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• På gång
    30 inlägg
    17 februari 2011 17:36

Oj! Va kul men samtidigt tråkigt för den andre :O får veckovinnarna också pris? :P :D

• Mycket engagerad
    199 inlägg
    17 februari 2011 18:28

Oj, haha, då vann jag inte sista veckan då :P Men jag är väldigt glad åt en andraplats i hela utmaningen ;)

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    17 februari 2011 18:37

Hejsan.....det ska du vara metda........och så säger ja gratttis till Schnigel !!

• På gång
    30 inlägg
    17 februari 2011 19:48

Äsch metda, vi är vinnare båda 2 ;) Tack mumma! Grattis till dig med som vann hela etappen :D:D

• Mycket engagerad
    199 inlägg
    17 februari 2011 20:00

Hihi, jag ser att båda vi två står med på vinnarsidan i alla fall på hemsidan ;) Helt otroligt vad en liten tävling kan göra för motivationen egentligen! Så, ja, nog är vi alla vinnare! :D