Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
136,6 idag men det var förväntat att det inte skulle rört sig så mycket....
Vikt 80,3 +0,6kg
Min vikt för denna veckan är 92 kg, vilket ger ett minus på 2 kg. Lade även in förändringen för fettprocenten vilken var, från 39,5 till 37,9%, lite kul att kolla det med. Ha en bra söndag. Kram Joanna
Min nya vikt: 70,0kg Alltså minus 1,8kg. Jag är jättenöjd! Nästa vecka kommer jag nog under 70 (hoppas jag) och får då belöna mig med ett nytt nagellack. Yey! :D
Vikt denna vecka, 77,3 kg vilken innebär - 0,9 kg sedan förra söndagen.
Vecka 2 Vikt: 59 kg (-1 kg) Känns super :)
Jaha, bara att konstatera att jag står kvar på 74 kg. Men jag tror att det har sin förklaring i att jag var borta på min andra utbildning några dagar. Äter mycket mer och inget utrymme, ens för en promenad på lunchen. Normalt sett så skulle jag ha hunnit promenera 1,5 mil och tränat 2 ggr under den perioden.Nästa gång har jag planerat med en studiekamrat att vi ska gå en snabb sväng med stavarna varje morgon före frukost, så vi åtminstone kommer ut. Lycka till alla andra, ni är jätteduktiga!
67,9
Jippie.. Min vikt idag är 111,1 kg har gått ner 1,5 kg=)=)=)
Vikt: 77.2 kg Ingen förändring denna vecka. Men nästa vecka, då j-klar! ;)