Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt är den samma som förra, 81,3 kg. Känns lite surt att stå still, men ibland gör ju kroppen så. På det stora hela gör en veckas stillastående inte någon markant skillnad :)
gick bättre än väntat 90,8 kg idag.. är nöjd!
hej jag är så glad har gått ner 8 hg denna veckan är rekord för mig, förut har jag gått ner 6g nu står jag på 83,6 så har gått ner totalt 2 kg på tre veckor. hälsn yrla
Grattis alla ni som gått ner... och ge inte upp till er andra.. jag har en lätt panik i kroppen nu när jag inte kan tjuvkolla o hålla koll på varthän det pekar eftrsom sambon snott vågen.. haha..
Jag visste i morse att jag skulle ha gått ner i vikt denna vecka. MEN att det blev hela 1,5 kg trodde jag inte. Jag är lycklig idag, en bra start på fredagen. Veckans nya vikt: 65,7 kg Jag ler =)
mufflon, undrar om det är okej att jag har en paus den här veckan och rapporterar den nästa vecka istället? Fyllde 20 igår och har ätit hur mycket dåligt som helst och kommer fortsätta bli så hela helgen, så antagligen går jag nog upp några kilo som jag inte riktigt känner för att se :p Går det att man gör så? Tack för ett jätte bra jobb! Och kämpa på ni andra!
Ny vikt: 77,7 Går ner varje vecka om än lite men bättre det än att jag går upp så jag är glad :-)
schnigel, det går jättebra, varje vecka är det ju ett par som inte rapporterar in, så du hamnar bara i den skaran den här veckan i så fall..
Ny vikt denna vecka är 90.7 kg. Minskning med 0.9 kg! Är jätteglad för denna minskning med tanke på att jag denna vecka åkt på en ordentlig förkylning. Tröstade mej igår med både chips, ostbågar och godis. Förmodligen kommer det väl straffa sej senare, med tanke på att jag ikväll även ska mumsa i mej smörgåstårta och vanlig tårta. Men, men...jag fyller år på måndag så jag tänker faktiskt fullt medvetet unna mej det. Jag får ta igen det efter måndag och hoppas förkylningen är väck så jag kan träna ordentligt igen. Lycka till alla!
åå vad ni är duktiga...Jag är skitnervös inför morgondagens vägning och mätning...