Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Nu får du ta bort mig från denna utmaning... Jag har åkt på saker som gör att min viktminskning nu får ta den tid det tar igen.. Kan inte speeda på som jag trodde. Önskar Er alla STORT LYCKA TILL!! kram Eva // aloneq
Glömde helt bort att väga mig imorse men gjorde det precis ligger på 91kg, så ner endast ett hekto
Jag hann tyvärr inte gå in på datorn idag fören nu, min vikt ligger nu på 72,1kg Förstår om du inte hinner ta med mig i veckan,.. Men jag ska byta dag till lördag så man är säker man hinner rapportera in.
har det kommit någon ny lista för denna veckan??
Idag 71.3, inte mycket ner men med tanke på att jag varit kraftigt förkyld hela veckan så...
Min nya vikt (v.4) var 74,4 kg. En viktnedgång på endast 300 g. Är lite besviken, men har å andra sidan fuskat lite så var väntat.
jag undrar som sasssyy om jag missat listan. Kollar nämligen inte varje dag här och då är det så många inlägg som hunnit komma. Trevlig vecka på er!
Nejdå, listan verkar inte ha kommit upp än, jag går in med jämna mellanrum och kollan in hemsidan: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/etapp1. Men mufflon sa väl att hon skulle vara bortrest lite grann, så den kommer nog snart :)
Hej! Jag hoppar av denna utmaningen och kör själv jag glömmer och gå in och titta här... men lycka till allesammens Ni kommer att gå ner hur mycket som helst tillsammans och var for sig.. //Cee
Hej, ursäkta förseningen! Listan är på väg, ska skriva in de sista nu och lägga upp den inom en timma. Kom hem sent igår, har varit borta hela helgen, så jag hann inte sätta mig med listan. Men idag har jag haft dubbel träning i alla fall. Först 40 min på gymmet, är lite förkyld så jag tar det lugnt. Sen jaga kvinna som gjort inbrott i min bil över Maxis parkeringsplats. Så fort och länge har jag nog aldrig sprungit förr, men jag fick tillbaka mina grejer i alla fall. Synd bara att jag inte lyckades hålla kvar henne tills polisen kom.. Men som sagt, listan kommer strax!