Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Den här veckan har varit lite segare än de andra, men helt klart nöjd med resultatet med tanke på att man varit på semester ;) Veckans vikt är: 72,2 kg dvs -1kg.
Står stilla på samma vikt .....alltså 77,1 kg......för försöka att ta nya tag till nästa vecka. Grattis till er alla min viktnedgångar. Nu får vi med viktstillestånd och viktminskningar ta nya tag och kämpa på nästa vecka så vi också kommer på minus sidan. PEPP till alla!!!
91kg, dvs -1.9. Den kommande veckan blir det svårare med 3 restaurangkvällar med kunder. Mitt mål blir att stanna på 91.
79,3kg ,0,4kg efter en katastrofvecka med massor av jobb,födelsedagskalas och röd vecka. Men,men nya tag som gäller!
68 kg idag, alltså -1 kg, enligt planen då, även om det har slunkit in lite för mycket godsaker nu under helgen.
ååå jag trodde jag hade gått upp! Men har gått ner! Bara lite men ändå något! Ny vikt idag 77.8. Ja jag är glad iaf :) Pepp pepp till er alla! Ha en bra söndag.
Står på samma vikt som förra söndagen 101,8
här vart det +/- 0 denna vecka står alltså kvar på 111,1 kg och det är jag nöjd med. I veckan har jag skaffat mig ett gymkort och till veckan blir det minst två pass i veckan sen så skall jag köra zumba också..
Är nöjd.. ny vikt är 95 kg vilket innebär -1,1 från förra veckan. Men eftersom jag rapporterade för sent pga dataproblem antar jag att det kanske utgår från veckan föres vikt eller?? Förra veckan var det ju 96,1
Ny vikt 72.1kg 1kg nere.