Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jaha här kommer vecka 3 vikten::: inte såå kul men ändå!!!82,9 kg... ville mycket mer o det har kännts som mer... nya tag!!!!
hej har gått ner 0.6 kg denna veckan också o står nu på 84.4 istället för 85 förra veckan o 85,6 veckan före så har gått ner 1,2 kg nu totalt hittills. Jag känner mig väldigt nöjd. hälsn yrla
Fattar inte, tycker jag skött mig i veckan men vågen visar ändå på +0,9kg, tja det är väl bara att komma igen tills nästa vecka då.
Har också gått upp i jämförelse med föregående vecka....0,2 kg....väger alltså 69,1 kg denna vecka. Misstänker att det har att göra med att jag käkade en pizza på jobbet i fredags. Men det må väl va hänt för det var väldigt gott men det ska ju definitivt inte bli ofta för det blev skitmånga kalorier....en hel dagsförbrukning på en enda pizza.....så nya tag nästa vecka :)) Pepp till er andra!
Min nya viklt är 95 kg
88,7 alltså samma som förra veckan, tack vare skärpning fredag-lördag. Nu hoppas jag kunna hålla mig till de skärpta regler jag satt upp, för nu vill jag inte hålla på och hatta på samma vikt längre. Har i princip stått stilla sedan oktober!!!
53,9 *stor suck*
Veckans vikt: 70,4 kg. Alltså upp 0,4 kg. Jag är besviken, såklart. Jag trodde att jag skulle hamna under 70 denna vecka... Men det blir målet för nästa vecka istället! Det gäller ju att inte slås ner av viktuppgångarna utan låta dem sporra en istället till att kämpa mer!
Blir inte alltid som man vill men minus är bättre än plus...... ny vikt 111.1= - 2hg
God morgon! Ny vikt för den här veckan är 138,6 kg Alltså minus 0,1 kg. Har kommit igång bra med träningen så det känns riktigt bra, tränar 4 ggr i veckan just nu. Det positiva är att jag har minskat i de andra måtten såsom höft, midja och bukmått så det känns mycket bättre än att jag i princip står still på vågen. Har inte varit lika strikt med maten den här veckan heller så det är gött att jag inte har gått upp iaf.