Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Hoppas du blir bra i foten snabbt baywatch och välkommen till Nyårsraketen istället. Massa pepp till dig!
Förstår folk blir förvirrade för nya etappen Anmälningstråden heter likadant som den riktiga Står inte Anmälan längre utan som den riktiga heter
Du har rätt dmetiger8 vi missade och kallade båda likadant, därför har jag lagt en kommentar i anmälningstråden att den är stängd och en länk till rätta rapporteringstråden :o) (Gäller Julkalendern)
Ni måste ha raderat Anmälan när riktiga skulle göras och tog fel tråd för stod ju Anmälan Viktutmaning 2011 Julkalendern
Viktutmaning 2011 - Julkalendern ANMÄLNINGSTRÅD stod från början men nu Viktutmaning 2011 - Julkalendern istället
Nix det stod inte Anmälningstråd från början, men vi släpper det nu och det har inget med Halloween-tråden att göra. Grattis till vinnaren och till alla som slutförde Halloween-utmaningen!
Jag hamnade på slutlistans tio-i-topp, trodde inte att det skulle kunna ske! Jag är jätteglad och hoppas att jag kan fortsätta nedåt.
Vad roligt om detta får dig att kämpa vidare monki :) Grattis till din placering!
Jag hamnade som slutlig 12:a, trots att jag hade några hekto kvar till mitt eget mål. Mycket bra initiativ, dessa viktutmaningar :) Stort tack för allt jobb ni lägger ner på detta!