icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Höstracet

Utmärkt medlem
528 inlägg
25 september 2011 17:51

Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    7560 inlägg
    9 oktober 2011 22:20

dmectiger8; snälla du, låt nysommar och mig svara på frågor om upplägget på dessa "tävlingar". Peppa och stötta gärna andra, men lämna resten till oss! Michiko, som du säkert då läst bakåt i trådarna så är sista rapporteringsdag varje lördag och vi har varken tid eller ork att påminna. Vi har sagt att vi ska uppdatera hemsidan varje söndag och vi anser att det inte är rätt mot alla som rapporterar i tid att vänta på någon som inte meddelar i tid. Jättekul att du vill fortsätta vara med, men då ber vi dig haka på nästa race istället.

• Veteran
    7560 inlägg
    9 oktober 2011 22:22

Precis glad55, nu ser vi fram emot en vecka med många gemensamt tappade kilon :) Tyvärr blev inte kvällen som jag tänkt matmässigt, så nu får jag verkligen ta mig i kragen!

• Mycket engagerad
    333 inlägg
    9 oktober 2011 22:23

Okej, jag respekterar det. Tack för den tid och kraft ni lägger ner på det här, det betyder mycket! Lycka till alla! :)

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    10 oktober 2011 08:17

Grattis.... till alla som kämpar och ligger iiiiii

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    11 oktober 2011 09:56

Massa pepp till alla kämpa på den här veckan också så syns vi på vågen på lördag :o)

• På gång
    43 inlägg
    11 oktober 2011 10:01

Tjohoo - är tillbaka på banan och väger idag 83,2 kg. Skönt att förra veckans (egentligen helgen innan) bus och frosseri så pass snabbt lämnat mig, ska nu hålla mig i skinnet och till planen så att jag når mina mål. Önskar er alla, duktiga och i-liggande viktjagare, en fortsatt rolig vecka!

• Veteran
    1530 inlägg
    11 oktober 2011 11:13

Pepp på er alla, nu kör vi så det ryker hela vägen till lördag :D Idag ska jag styrketräna för första gången sen innan semestern, ska bli sååå kul men jag ser INTE fram emot morgondagen ;D

• Veteran
    1230 inlägg
    11 oktober 2011 13:23

Gittan Förlåt att man hjälper till Ni är nya som tar över och om det fattas nåt går jag bara in och hjälper upp er tills ni är vana vid det här Mufflon hade just att ska ni åka iväg så säg till, ni missade att ha det med så jag skrev till det Jag hjälpte ju Nysommar när det var fel i upplägget på hemsidan, var det också fel? för du tål visst inte att man hjälper upp er så allt stämmer ibörjan

• Veteran
    1230 inlägg
    11 oktober 2011 13:26

Glömde att väga mig, klockan blev mkt och man har en del att göra Har börjat på kvällskurs och idag börjar allvaret så det är en del att göra, lite regler för idag och så Får ta och väga mig imorgon istället Har säkert gått upp

• Veteran
    7560 inlägg
    11 oktober 2011 18:00

Grattis Cleo70, vilket tapp! dmectiger8, låt oss reda ut detta en gång för alla! Jag tänker inte inte kommentera med att ställa frågor om vad du menar i ditt senaste inlägg, för detta ska inte bli ett diskussionsforum, det tycker jag att jag varit tydlig med innan. Nysommar och jag är absolut inga nybörjare och vi har inte bett om hjälp! Om vi behöver hjälp kommer vi att prata ihop oss och be den peson vi anser vara lämplig att hjälpa oss. Att du inte tyckte att det var OK att vinnaren senaste var högerställt istället för centrerat var väl mer ett påstående på något som tydligen störde dig, jag ser det inte som att det var fel på hemsidan. De kommentarer du gett glad55 och michiko i denna tråd är absolut ingen hjälp! I den här tråden gäller alltså att du, precis som alla andra gör, rapporterar sin vikt, peppar och stöttar andra på ett positivt sätt. Om någon av era andra tycker att jag tänker fel så säg ifrån!