Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
81,3
Vägdag idag -0,7 denna vecka.
pendlar upp och ner den här veckan trotts kaloriunderskott. Anser det som mer rättvisande att rapportera samma vikt för torsdagen som förra vecka (74,1kg, 0.0kg) istället för att rapportera in den uppgången som vågen visade idag. peppkramar!
Alerta, nu förstår jag inte riktigt? Klart du ska visa den vikt du väger på din veckovägning! Många av oss pendlar upp och ner så varför mörka det? Själv väger jag nu 93,8 kg. Istället för att få se en vikt under 93 kilo så blev det alltså 0,8 kg upp.
72,2 idag :D Så om jag minns rätt så har jag gått ner 1,2 kg den här veckan JIPPIE!!!!!
Duktigt fruragge!
60kg landa det på idag. Står still om jag inte minns fel, men det gör mig inget :)
Jag visste att jag har kommit till en kritisk gräns! Jag står kvar på 72,5. jag får hoppas på 72 nästa vecka...
veckans vikt: 76,0 kg skönt att det blev ner denna vecka, vill fortsätta så, inte upp varannan och ner varannnan
Nyvikt. 92,9 kg