icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Höstracet

Utmärkt medlem
528 inlägg
25 september 2011 17:51

Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    15 oktober 2011 21:03

Äntligen neråt igen. 73,2

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    15 oktober 2011 21:43

Ingen vägning idag.....glömde det. Hade begravning igår och släktingar kvar över natten. Jag lämnar in samman vikt som förra veckan och hoppas att det inte är alldeles galet. Vikt 79,6 kg.

• Mycket engagerad
    110 inlägg
    16 oktober 2011 00:19

hade problem med internett så jag kunde inte lägga in förrän nu -0.2

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    16 oktober 2011 09:09

Jag väljer att hoppa av den här utmaningen. Jag fortsätter min viktresa, men jag hinner inte vara aktiv i en massa trådar. Så istället för att bara lysa med min frånvaro och bara rapportera resultat väljer jag att kliva av. Önskar er all lycka i jakten på minus. :)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    16 oktober 2011 14:40

Hejsan allihop Nu är hemsidan uppdaterad med veckans resultat! Ni är alla jätteduktiga som kämpar på varje vecka GRATTIS!!!! Ett extra grattis till Emmalena som även denna vecka lyckats gå ner mest % HEJA!! Jag är jätteglad för att jag lyckats ta mig in på en 10 plats ;o) Nu kämpar vi på nästa vecka också allihop! Kram

• Mycket engagerad
    118 inlägg
    16 oktober 2011 15:34

Grattis Emmalena och självklart även alla andra som gått ner! Jag är också glad att ha lyckats ta mig in på topp10. Har känts lite motigt ett tag så det var roligt att den här veckan gick så pass bra. Pepp på er allesammans!

• Veteran
    1230 inlägg
    16 oktober 2011 15:51

nu riskerar det komma svar om att jag lägger mig i men måste säga När listan läggs ut eller det gör den inte egentligen utan bara att den är uppdaterad Skrev inte vem som vann i det inlägget innan man ens har kollat hemsidan Menar inget illa Nysommar men spänningen att se vem som vann när man kollar hemsidan försvinner när det står med i inlägget om att hemsidan är uppdaterad Man måste få lämna synpunkter utan att bli påhoppad Emmalena du gör det igen För mig går det inget vidare som alltid Mest plus så länge man varit med sen i somras

• Nykomling
    10 inlägg
    16 oktober 2011 16:05

Ja, precis som du själv skrev dmectiger8 så tycker jag att du lägger dig i. Låt nysommar sköta det som hon vill. Jag tycker att hon gör ett jättebra jobb. Gå direkt till hemsidan i stället när du ska kolla så behåller du spänningen.

• Veteran
    1230 inlägg
    16 oktober 2011 16:13

Får scrolla sakta så man bara ser uppdaterad hemsida och föresten så tack vare mig så fixade jag till förra veckan med uppdateringen att namnet på vinnaren inte syntes genom att säga till

• Nykomling
    10 inlägg
    16 oktober 2011 16:21

Bara ett litet tips kommer här. Jag har lagt länken till hemsidan i "mina favoriter" på datorn så går jag direkt dit istället för att ta omvägen om matdagboken. Det går snabbare och man behöver inte heller logga in.