icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Höstracet

Utmärkt medlem
528 inlägg
25 september 2011 17:51

Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    1092 inlägg
    16 oktober 2011 16:30

wow, jag kom 8a, bästa placeringen hittills, glad och nöjd :-) mig gör det inte så mycket om det står i tråden vem som vann, men annars var ju anans tips bra för de som inte vill veta i förväg

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    16 oktober 2011 18:31

Grattis till alla !!!!

• Nykomling
    7 inlägg
    16 oktober 2011 18:35

Håller med alpin, gör mig inget att man kan se i tråden vem som vann. Lyckades visst hamna på topp 10 den här veckan, hade jag inte förväntat mig men härligt med lite extra pepp för kommande veckan :) Bra jobbat ni andra och lycka till nästa vecka!

• Veteran
    7560 inlägg
    16 oktober 2011 19:03

Grattis alla som stått still eller gått ner. Tyvärr hörde jag inte till den skaran denna gång, men du djäklar! Har idag tackat nej till ett dignande bord med både tårta och kaffebröd :) Nysommar, jag tycker absolut du kan fortsätta att gratta vinnaren direkt här i tråden!

• Veteran
    1059 inlägg
    16 oktober 2011 19:32

Bra jobbat allihopa! Tyvärr hörde jag till de som gått upp denna vecka men nya tag till nästa vecka! Jag läser gärna vem som vann här med!

• Veteran
    5155 inlägg
    16 oktober 2011 19:42

Jag tycker också att det är rätt att gratulera vinnaren här direkt. Grattis Emmalena !!! Va du tar i, snart snart snart orkar hästen med dig och då får du lugna dig lite :)

• Mycket engagerad
    152 inlägg
    16 oktober 2011 22:30

Spänningen måste ju ta slut någonstans, om det är här eller i den länkade sidan spelar väl ingen roll. Det som är mest spännande är ju var man själv hamnat och såvida man inte vunnit så är ju den spänningen kvar! Fortsätt skriva vinnaren här Nysommar, gör absolut inget! :-) Grattis Emmalena.

• Veteran
    1530 inlägg
    17 oktober 2011 10:04

Grattis EmmaLena :) Jag lyckades med en 4:e plats, från att ha legat i botten hela tiden så ett skutt upp till dom 5 bästa, SUPERNÖJD!!!

• Veteran
    1230 inlägg
    18 oktober 2011 12:20

80,7

• Veteran
    2268 inlägg
    20 oktober 2011 17:32

står stilla på 74,1kg