Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Veckans vikt: 101,8 kg. (-2,9 trots lite fusk :)
Veckan viktrapportering 73kg
Veckans vikt: 112,1kg
Gittan52 - det har du rätt i! Ha ha, tack. Jag "mellanvägde" mig en dag i veckan och var då nere på 72,8 eller något sådant. Men du har rätt - jag har tappat i julkalendern!! Nu känns det mycket bättre, tack igen :D
Veckans vikt 80,3 trevlig helg alla
Veckan vikt är 69,1. Lycka till alla, nu kör vi så det ryker fram till nyår!
Veckans vikt blev 67,2
Ny vikt: 68,4 Med tanke på att batterierna i hushållsvågen tagit slut och jag inte köpt nya, plus att jag jobbat nästan dygnet runt och ätit två julbord (samtidigt som jag jobbat), plus druckit en del alkohol är jag faktiskt väldigt nöjd med att ha tappat ett halvt kilo.
88,4 inte mycket... Men dock neråt
Kommer inte ihåg min startvikt, men dagens vikt visade 75,8 kg. Jag hoppas det är iaf ett litet minus. Har en känsla av att jag började på 76 någonting. Nu blir det löpning till gymmet och ett styrkepass!