Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Sammanställningen är nu gjor. ladymus, det finns ju ingen anledning att jag ska vara tjurig, eftersom ditt resultat fanns här när jag skulle börja min sammanställning så är det klart att jag tar med dig :) Däremot ändrar jag inte och lägger till någon som rapporterar då jag redan påbörjat sammanställningen.
Nu har jag uppdaterat websidan och gjort diagrammet. Grattis alla 65st som fortfarande kämpar med oss ni har gjort ett suveränt jobb denna vecka!!! Ett extra grattis till veckans vinnare som är.........
grattis alla!!!
Yeey jag vann denna vecka :D Trodde inte de va jag som skulle gå ner mest direkt :)
Tack så mycket :)
ni behöver inte lyssna, har svårt för babyn för denna etapp när man har haft mammakänslor i 8 år nu så bilder på bebisar och de som är gravida är jobbigt för mig
Jag är en vecka försent ute, men undrar om de går att gå med ändå?
Nej AnnetteP, det gör det inte. Men håll ögonen öppna efter nästa utmaning och haka på då istället :)
Grattis lizz89! :) Jag är tokslut efter att ha haft 8 sockerspeedade 6-åringar på kalas. Nåja, det var lyckat och är nu ett helt år kvar till nästa gång. ;)
Inanna, jag har gått igenom alla rapporter och kan inte hitta din. Men om du tar fram den och skickar länken på din rapport så ska jag självklart justera underlaget. Det är lätt att missa en rapport, jag lovar ;)