Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Nu förstår jag inte.. Varför TVÅ trådar om samma tävling?
Synd jag hade meddelat att jag ville vara med och vägde mig 3/12 men glömde ändå att rapportera in vikt!! Jä....ar!
Skulle man anmält sig igår och rapporterat att man ville vara med? såg inte förrän idag att tävlingen började...
Maja2003 vi lägger alltid upp en anmälningstråd som vi sedan stänger när utmaningen startar, då lägger vi upp en ny rapporteringstråd där vi peppar och rapporterar vikten varje vecka under etappens gång. Det är i denna tråd du fortsättningsvis ska skriva i. Lisen66 och Toker, tyvärr så var sista anmälningsdag i går, utmaningen startade idag och gittan52 och jag har redan gjort sammanställningen. Ni är hjärtligt välkomna att vara med i Nyårsraketen som börjar om 4 veckor. Jag har uppdaterat websidan med allas namn och startvikter, kan alla kolla så att ni finns med och att ni har rätt startvikt så vi inte missat någon :o) Lycka till alla nu kämpar vi på!
jag är missad :(
Hanssont, jag kollar det direkt! Ber om ursäkt för förvirringen, det var jag som missade skriva till Anmälning i första tråden.
Både Hanssont och jag själv hade fallit bort men jag har nu reviderat underlaget och skickat till nysommar som reviderar sidan när hon hinner.
Hej! Jag är inte med :(. Jag anmälde mig i fredags den 2 dec vid 7 på morgonen. Förhoppningsvis kan ni lägga till mg, eftersom jag anmält mig i tid :)
Tänkte bara fråga er som är med i utmaningen om ni sätter upp specifika mål som ni ska nå innan utmaningen är slut, eller kämpar ni bara på så gott det går? I förra utmaningen gick det sådär för mig, men sista veckan fick jag ett riktigt bra resultat. Så nu satsar jag på att komma under 101 kg (helst under 100kg men är ju som sagt julveckan där på slutet så man lär ju ha svårt att stå emot allt det goda).. Någon mer som satt nått specifikt mål med denna utmaningen?
Yatzy, Jag satsar på att komma under 85 kg. Vägde 89,5 i torsdags, så det ska nog gå! Men jag är egentligen nöjd så länge det faktiskt går neråt :)