Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Jag är med min vikt är 68.9
78,4 Ska bort och vet inte om jag hinner lämna in vikt innan lördag eller på lördag nästa vecka Ska till en killkompis som inte behöver nån våg och jag vet inte hur länge jag stannar Ni får väl sätta mig på 0 om ni inget hör nästa vecka
OK, dmectiger8, jag skriver in samma vikt på dig både denna och nästa vecka och ändrar om det är så att du hinner hem innan söndag nästa vecka. Såg också att jag missat få med dig startfältet, men det är fixat i min mall och justeras så snart nysommar hinner med.
Veckans vikt: 76,5 :)
Vågen visade på ett plustecken:(( +0,6 men det var lite väntat. Först firade vi våran 10-åriga bröllopsdag med resturangbesök inkluderat champagne och vin i torsdags, sen på lördag var det julfest med makens arbete och grädden på moset så kom kvinnoveckan på söndagmorgon, tjohoo.. Med facit i hand så är jag inte missnöjd med resultatet. Så gårdagens vikt blev 77,9. Gittan52 och nysommar, jag blev inte missad utan dubblad på listan:))
Ja du Mitza, "är det inte det ena så är det det andra...." Några ramlar bort och andra blir dubbla. Det verkar ha gått troll i min fil denna gång. Men from nu är du i alla fall bara en person from nu.
väger nu: 65.5
Veckans vikt 67,0 -0,7 Jiiipi!!
Veckans vikt: 61,2 (-2,1)
Veckans vikt är 70,6 (-0.4) Nästa vecka då jäklars!