Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Kul att resultaten redan börjar ramla in :) Men snälla, markera er vikt med fet stil så jag inte missar någon. Vi är 93 personer som är med i denna utmaning och om vi också vill peppa och kommentera varandra i tråden så måste jag annars lusläsa varje inlägg för att inte missa något.
julkalendern: dagens vikt är 85,2 kg
jag har ångrat mig och hoppar av...just nu har utmaningar snarrare motsat effekt på min minskning. Lycka till alla!
Lycka till Alerta; hoppas du får lite mer lugn och ro utan utmaningen så att du tappar lite vikt ändå ;)
NU KÖR VI!!! Hihih
Ny vikt idag är 62,6 kg vilket är +0,5 kg vilket inte är bra, bara att ta nya tag igen.
lchf11 Det är senast lördag man ska rapportera in Mån,tis,ons, tors, fre och lördag är dar man får ha vägdag ( bara en dag) Lördag är bara en sista dag som vikten ska in för att inte bli utkastad Apetina Sista anmälningsdagen var i lördags
OK! Jag återkommer till Nyårsraketen! LYCKA TILL önskar jag alla här, pepp & kram
Dagens vikt: 94,4 kg - har då gått ned 1,6 sen förra måndagen (totalt 6 kg sen 1/11!). Men är förkyld så jag har inte kunnat träna senaste två veckorna tyvärr. Lycka till allesammans :-)
Dagens vikt 88 (-2kilo)