icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - JULKALENDERN

Utmärkt medlem
528 inlägg
4 december 2011 11:58

Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    7560 inlägg
    4 december 2011 21:02

Nej ireneq, det är nog jag som strulat, är rätt säker på att du hade anmält dig. Jag kollar och justerat underlaget till nysommar.

• Nykomling
    6 inlägg
    4 december 2011 21:09

Hej, När ni ändå håller på i underlaget undrar jag om jag kan få vara med för jag trodde det var senast idag och skulle väääldigt gärna vilja vara med. Min vikt är 65,3 Hoppas det kan funka

• Veteran
    7560 inlägg
    4 december 2011 21:12

Nej CeMo, jag justerar bara det som jag missat. Sista anmälningsdagen var i lördag.

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    4 december 2011 21:23

Yatzy, jag har ett långsiktigt mål som inte bara rör vikt utan även mått och så länge det går nedåt är jag nöjd. Jag har varit med ialla utmaningar men först på slutet hittat en form som passar mig.

• Veteran
    1279 inlägg
    4 december 2011 21:44

Tack gittan52 :)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    4 december 2011 22:06

Nu har jag uppdaterat hemsidan med de som blev missade! Hemsidan uppdateras under morgondagen för att matcha etappen :o)

• På gång
    21 inlägg
    4 december 2011 22:57

Åh va synd att jag missade denna etappen... hade gärna velat vara med igen! :) Om det finns möjlighet till det så är min startvikt 94.0 kg.

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    4 december 2011 23:12

Även jag har missat att sista anmälan var igår till tävlingen som börjar idag! Min startvikt är 79,5 om jag får vara med! Hoppas det men jag förstår om det är försent.

• Engagerad
    79 inlägg
    5 december 2011 07:13

Ny vikt idag är 62,6 kg alltså upp 0,5 kg det är bara att ta nya tag denna veckan.

• Engagerad
    75 inlägg
    5 december 2011 09:17

Det blev inte så bra, men 2 hekto -, min vikt är 85 idag.