Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Vikt 79.9, nya tag i nyårsraketen mao!
Vikt den här veckan 66,0 kg. Lyckades med det omöjliga, att inte gå upp!!! +-0 men nöjd ändå.:-)
Ett litet plus denna vecka, 67,5 kg. Nya tag i nästa utmaning. Gott Nytt År till er alla!
Nej detta var INTE kul 96,5 :-( Ett rejält + MEN nya tag nu i nästa utmaning!
81,5 blev min vikt idag. Jag skyller på alla goda middagar med efterätter osv. Nu kommer jag vara sträng mot mej själv tills vi åker till Spanien. Då blir det att försöka iallafall att hålla igen.
68,3 dagens vikt.
86,6 kg. Hoppas på bättre i nästa utmaning! :)
Veckans vikt 78,6. Det blev i alla fall -0,3.
Fortfarande 73 kg, alltså +/- 0. Klart nöjd eftersom både jul och nyårsförberedelser har passerat!!! Hoppas andra har lyckats bättre!
Jaha då visade vågen inget minus, efter lite för mt kolhydrater, men nya tag väntar, 94 kg. änns lite bättre när jag inte var ensam om detta. pepping till oss alla.