Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Veckans vikt 75,8 kg +0,1... Helt okej med tanke på julen.. Maten har gått bra men sämre med vinglöggen och julgodiset..
God jul allihopa! Var tvungen att hoppa av i förra veckan men hoppas att det går bra för er andra. :-)
85,1kg
79.8 plus 1,4 Hade kunnat vara värre om man inte gått 3 promenader och hemmaträning på det
Får rapportera in min vikt idag eftersom vi ska åka bort resten av veckan, vikt 76,6!! :)
Veckans vikt är 103,8kg.. Tråkiga siffror men man kan heller inte vara besviken när man gjort medvetna val som lett till detta pluset.. Får tänka på vilka fina och underbara dagar jag haft tillsammans med familjen..
105,2kg. Önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!!
Här kommer min slutvikt i denna etapp 77,6 kg. Gott Nytt År och tack Gittan52 och Nysommar för allt arbete ni lägger ner här!
Veckan vikt 84,5 :)
100kg, jäkla julmat!!