Nu har den 8:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Julkalendern startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 4 december och sista sammanställningen kommer den 1 januari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Denna vecka bidrar även jag med ett minus, -0,2 kg till 90,7. Nu har jag strategin klar för att komma under 90 kg till årsskiftet :) Mer motion och noll vin (som är min största mysfaktor men som får mig att äta fel)
Gött, fick minus denna vecka! :) -0,8, 70,7
Vikt denna vecka 79,3.
Den här veckan gick det betydligt bättre :D Ica70: 70,3 kg
Veckans vikt: 77,3kg! Väger nu mindre än vad jag gjorde när jag gifte mig för tre år sedan! :)
Grattis Miriam! Visst är det en härlig känsla?
Ja det känns helt underbart monki! Bara ca 5kg kvar till normalvikt!
Veckans vikt är 97,7, vilket är +0,2 kg. Har legat sjuk och inte orkat bry mig om maten. Hoppas på bättre resultat nästa vecka!
Veckans vikt: 99,1 kg. Glad överraskad, flyttveckan har inte direkt gått hand i hand med den dieten jag försöker hålla, min -2,7 kg blir jag dunderglad för.
Min ny vikt efter massor me kissing,, 67,4 O nu jobbar vi på fast vi har goa tider framåt, stå på brudar