Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
det ska bli kul o se resultatet på onsdag då väger jag mig på en annan våg, den på gymmet... vi får se vad resultatet blir... :S VV har inte fungerat så bra för mig så har startat en ny strategi. Börjar med socker avgiftning idag... först några dagar med pulver för att sen gå in på en diet med betydligt färre kolhydrater och inget socker... mår alltid så dåligt när jag äter socker så har fått rådet att pröva att utesluta det. Det är nog klokt.. hoppas alla stannar kvar och att alla går ner i vikt... lycka till!
dagens vikt: 59,1 kg
startvikten var fortf på 83, men idag börjades det på pulver. Vi får se hur detta går, så rapporterar in på söndag=)
Vägning nr 3: 76,7 +0,7 hg :-(
Ny vikt 72,2 -0,5kg
Vägning idag... Står kvar på samma 95,4kg
89,0 är veckans vikt :)
Veckans vikt: 79,1 kg. Minus 1 kg :)
Hej! Jag vill gärna vara med på Påskracet. Bra att peppa varandra.
hej veckans vikt är 83.1 gått ner 3 hg ifrån 83.4 förra veckan. Det går stadigt nedåt även om det går långsamt. Jag motionerar runt 2500 kcal varje vecka så det är tufft. hälsn yrla