Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt är 70,6 så - 1,7 kg :)
nennes bara att ta nya tag och börja regga allt igen, ögonmåttet har lurat mig oxå ett par gånger så du är absolut inte ensam men visst är det surt
efter att först ha gått upp under veckan, är jag nu på väg ner igen: 87,5kg (-0,5kg) rapporteras som veckans vikt. ska nu håller koll att rapportera regelbundet på fredagar (måndagsvikten i en annan tråd)
Oj vad vi kämpar alla här! Grattis till alla fina resultat och extra pepp till dem som inte kommit dithän just denna veckan. Tillsammans fixar vi det här med varandras stöd och erfarenheter.
hej väger nu 83.1 har gått ner 3 hg sedan förra veckan. Jag hoppas snart komma under 83 ska bli härligt. hälsn yrla
73 kg denna vecka, d v s -1,1.
Grattis "Havet" ! måste kännas uuunderbart! och Tack! "fruragge" för peppen, behövdes och värmde!
Jag har inte varit inne på matdagboken på många dagar och inte skrivit in vad jag har ätit... Jag vägde mig i morse och blev förskräckt över siffrorna :( På en vecka har jag lyckats gå upp nästan lika mycket som jag gått ner sedan jag började med första etappen här den 3:e januari.. Kan inte säga att jag är chockad, det man äter syns på vågen. Men besviken på mig själv är jag. Jag kommer inte att rapportera in vikt denna vecka. Imorgon börjar jag om på nytt med bra kost och motion och skriva in allt jag äter här på matdagboken. Alla begår vi misstag, det gäller att inte slås ner helt av det utan försöka igen, hur svårt det än är. Jag återkommer med vikt nästa fredag istället! Lycka till allihopa!
Suck... upp denna veckan, men så är det. Veckans vikt: 88 kg alltså upp 8 hg.
oops, upp en aning. Veckans vikt 65,8 kg upp 0,2 vilket iof var väntat. Syndat lite FÖR mycket på sportlovet.