Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Helt rätt inställning Michiko, bara att lära av misstagen, släppa och gå vidare. Men visst är det konstigt ner tar en evighet ochupp går på ett kick!!! "One minute on the lip and forever on your hip " *suck* Lycka till med nytaget
vikt 76,1
Usch vilken jojo-viktresa detta verkar bli! Upp förra veckan och denna vecka ner. Hoppas det blir ner nästa vecka också men det krävs ju lite arbete för det. Ny vikt 90.6 kg, alltså ner 0.6 kg. Vore riktigt roligt att hamna under 90 kg, där har jag inte varit på MÅNGA år.
Nennes. Tack! Viopet. Vi ligger bägge på 90,6 så nu ser vi till att hamna under 90 tills nästa vecka.
86,4 idag
Vikt idag: 70,4 kg. Bara 2 hg ner, menmen.
Fattar inget!!!! 81,3 kg att det aldrig kan bli som jag vill!!!! upp är inte kul, när jag försöker göra allt rätt!!!!
min vikt denna morgon är 63kg
Veckans vikt stannar på 88,2kg. Vilket innebär en minskning på 1,5kg, så jag är mer än nöjd... =)
Hoppar på tåget. Ny medlem idag:) Min nuvarande vikt är 68.8