Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Efter kinamat och bio med lot's of godis igår har jag idag passerat min startvikt: 68.3 KG = +0,3 KG :-(
Ny vikt 61,5
Halloj! Står kvar på 73,8 sedan förra söndagen. Nöjd ändå, då det varit mycket kalas.
veckan vikt 137,9 kg ligger fortfarande stilla, inte så illa dock med tanke på att jag ätit sådär under veckan. Tog midje och höftmått precis nyss, och där hade det hänt grejer istället :) två veckor sedan jag mätte dessa: - 3cm på midjan - 6 cm på höften :) styrketräningen ger med andra ord resultat där istället för vikten..
Upp till 76,2.....tyvärr väntat efter fest både fredag och lördag.....men fruktansvärt tråkigt ändå....BMI över 30 IGEN.
Min vikt denna vecka 74,5 kg.
Veckans vikt 97,5 kg
Här står det still denna vecka :/ 85,7
lite sen... men veckans vikt är oförändrad :( 59 kg
Veckans vikt: 77,6kg