icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Påskracet

Mycket engagerad
330 inlägg
14 februari 2011 06:33

Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.

• På gång
    49 inlägg
    28 februari 2011 09:34

Hej på er! Ny vecka, nya möjligheter :) jag måste tyvärr dra mig ur utmaningen. Jag träffar en psykolog som hjälper mig med mitt förhållande till mat och vikt. Hon rekommenderade att jag släpper vikten helt och drar mig ur denna utmaning. Så tyvärr... men jag hoppas att det är bra för mig i slutända. Pepp till er allihop!!

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    28 februari 2011 13:14

Lycka till Annika14, hoppas du får den hjälp och stöd du behöver:-)

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    28 februari 2011 16:59

Hej Mufflon! Du har inte rapporterat någon vikt på mig den här veckan, men ifredags rapporterade jag 72.4 :( . Jag har alltså ökat 0.4 inte stått kvar på noll.

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    28 februari 2011 17:00

Mufflon! Jag menar inte att klaga, men jag vill inte framstå som en som inte rapporterat och därför strykas. Nya tag!

• Utmärkt medlem
    612 inlägg
    28 februari 2011 18:54

hej allihopa havet grattis till dig för förra veckan. Hur bär du dig åt?jag har gått ner som högst 0.8 hg på en vecka. hälsn yrla

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    28 februari 2011 20:46

GRATTIS havet.....bra kämpat!!! Bra kämpat alla andar också!!!!

• Mycket engagerad
    148 inlägg
    2 mars 2011 08:25

Veckans vikt 77,1 går inget vidare just nu , men skam den som ger sig :-)

• Veteran
    2296 inlägg
    2 mars 2011 08:29

Marita lika här men vi kör på o tar nya tag

• Veteran
    6814 inlägg
    2 mars 2011 08:59

Yrla. Veckan före gick jag upp i vikt. då var jag och besökte barn o barnbarn. Maten blev inte som den skulle då. Fika brödet skippade jag, så det var ok med det. Så jag skärpte mig med maten när jag kom tillbaka hem. Så då blev det -2,3 kg dom sista 0,5kg får jag tacka min dotter för, hon var inte så bra i magen när jag träffade henne senare i veckan så det gav ett litet resultat. Men tyvärr har jag fått tillbaka matlusten igen o det syn på vågen:(. Så denna vecka kommer det bli plus istället.

• Nykomling
    6 inlägg
    2 mars 2011 10:25

Tjaa! Min dator har varit inlämnad för att den gick sönder förra veckan så min vikt från förra veckan kommer alldeles för sent nu, men den var i söndags 72.0 så nu ligger jag på minus! =)