Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
veckans vikt: 67,5 kg. Ner 0.8 kg. Antagligen ren tur ... har käkat LCHF i flera veckor men denna veckan har jag ätit vad jag haft lust med!!! Ska börja med Dukan diet i morgon i stället!
Veckans vikt (från igår): 76,5 kg
Ny vikt: 70,0 kg. Nu går det riktigt långsamt... Kanske är på en såndär viktplatå eller vad de kallas...
87,1 kg visade vågen idag! Super!
Veckans vikt är 88,1kg...
Ingen viktminskning för mig denna vecka - är kvar på samma vikt dvs 105 kg.
Då var det upp lite igen :( 51,7 kg stannade vågen på i morse. Nu får det bli lite skärpning!!! Grattis till er alla som kämpat och fått resultat. Det finns inga genvägar, eller hur?!!!
hej gick bara ner 2 hg denna veckan så nu står jag på 82.9 men alltid något. Man får kämpa vidare. hälsn yrla
Står still på samma vikt 76,2 kg....det känner jag mig nöjd med eftersom min vecka inte varit den bästa. Nu ska jag fira min födelsedag under tre dagar....så på tisdag börjar jag kämpa mot ett minus igen!!! Lycka till och pepp till alla som kämpar på med viktminskningen!!!!
Veckans vikt blev 87,5