Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt 73.3 :(( Riktigt så dåligt har jag inte levt tycker jag, ökar man i vikt när man hamnar i klimakteriet?
veckans vikt 77,6 nu verkar det äntligen gå nedåt! moki ja, tyvärr, men det går att gå ned då med ;)
Jahaja. Veckans vikt blev 73 blankt, vilket borde vara +-0 om jag minns rätt. Det är faktiskt helt okej med tanke på chokladbonanzan i helgen och att jag tränat mindre än vanligt.
63 kg. ingen viktnedgång.
Veckans vikt: 69,4kg. 1 kg + sedan jag sist vägde mig för två veckor sedan. Har haft en liten period där min drivkraft och motivation varit helt borttappad... Men nu är jag tillbaka igen med nya tag! Lycka till allihop, ni är så duktiga :)
Dagens vikt 85,6 kg
Vikt 76,1. Jag har helt tappat motivationen under den senaste månaden. Inte varit så noga med vad jag ätit. Är helt förundrad över att jag legat stadigt på samma vikt trots detta. Kanske har jag lärt mig att äta mindre i alla fall. Ska försöka hitta tillbaka till motivationen och gå ner de sista fem kilona med!
Vågen visar idag: 65,1 kg :-) trodde absolut att jag hade lagt på lite ...
Veckans vikt: 55,6 Kg
Denna veckas vikt 90.1 kg. Ner trots att det blev både wienerbröd, semla och godis i går! Skäms lite, men tacksam att det inte blev mer effekt av det...än.