Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
fruragge: Så sant som det är sagt! Men idag är det nya tag! Har börjat dagen med att slänga popcornen som blev över från igår så nu finns inget onyttigt här hemma :) Känner mig peppad efter en god och nyttig frukost. Hoppas på bra siffror på vågen nästa fredag...
idag visade vågen (som jag inte litar helt på) 64 kilo. det betyder ett tapp på 5hg sen förra veckan!
52,9
Min vikt denna dag var 81.5
Dagens vikt 105 kg.
Prick 83kg, nästan ett helt kilo ned för mig! :)
usch vad less jag blir... +0,3... slår vad om att min veckolånga förstoppning har del i det.. jag som hade hoppats på ett minus på åtminstone ett halvt kilo.. men men.. bara att ta nya tag nästa vecka...
Gårdagens vikt var samma som förra veckan: 76,8 kg
JA Havet...en egen liten tävling i tävlingen! :-). Lycka till!
Jahaja, 66,2 är vikten, ingen större framgång, men men.... ny vecka, nya tag!!!