Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
veckan vikt; 56, 6 kg.. Jag blir knäpp av hur stilla vikten står! Fram & tillbaka, men ändå på ungefär samma.. Jaha, får väl vara glad för att jag iallafall fått lite mer muskler också.. :P
Enligt min nya våg så visar den 84,0 ikväll (blir en kvällsvägning numera då jag gjorde min första vägning på den nya vågen på kvällen å då visade det 85,6 kg) så en viktförlust på 1,6 kg ser det ut som! (Härligt det känns!)
Dagens vikt 64,8kg (-1,4)
Dagens vikt 72.4, det här är inte kul!!! :( Som tur är kan man ju tänka att man börjar på ny kula idag.
Min vikt: 122 kg. Varken hit eller dit. Nej ny vecka nya tag!! Blir less på mig själv.
Dagens vikt 88,0 (-0,5) Känns bra att det går nedåt men som vanligt blir jag otålig när det inte är så mycket.....ja ja ja, jag vet jag skall lugna mig:-) Ha en toppenhelg allihopa!
ireneq: -0,5kg är ju JÄTTE bra!!!!
Ny vikt 90,6 kg ett minus på -2,8 kg
Veckans vikt 77,1. Helt ok eftersom förra veckan var katastrof vad gäller mat pga tentaplugg. Pepp på er!
78,8 vet varför, har knappt varit inne här på hela veckan, trodde i min enfald att ögonmåttet räckte. sur och irriterad på mig själv!