Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Fel vikt på mig 77,2 är det rätta -0,5kg
åh, det är nästan så jag vill väga in mig idag! Tjuv-vägde mig imorse och då stod vågen på 103,3 (-0,9 kg). För en gångs skull känns det som att det går åt rätt håll... Köpte lite godis idag, lösvikt, har inte köpt på LÄÄÄÄNGE. Tog en bit, spottade ut och slängde hela påsen, fy så äckligt det var. I och för sig inte dagsfärskt, men ändå. Smakade bara konstigt! Så nu känner jag mig lite stolt, inte att jag köpte, men att jag slängde! :)
Ja starkt att kasta gotteriet o inte äta det,, jag har haft en riktig svacka nu o inte klarat mina mål ,, blir upp på vågen nästa vägning tyvär,,
Pepp till alla, vi är bäst och duktigast, kom igeeeeeen nu!
vi klarar det=) nu äts det varma blåbär=)
Ja, det är det faktiskt=) Inte så avancerat men gott. Nästa höst ska jag ge mig ut och plocka mängder av blåbär o frysa in, så slipper man köpa:D
Starkt Mufflon!
Bra gjort Mufflon!!! Yes, gasen i botten....
har legat på + några dagar nu, hoppas på en liten nedgång tills på söndag bara :) skulle vara roligt om det går åt rätt håll!
Bravo Mufflon, hoppas att jag också har ett minus på lördag!