icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    3 januari 2014 18:43

Sissilia (och ni andra som brukar väga er på lördagar: Ta gärna dagens vikt då, eller (om du vill) hoppa över den veckans lista och ta med din vikt till nästa veckas lista istället

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    3 januari 2014 18:45

amoe: var snäll och använd länken i när du skriver in vikten, det underlättar mitt arbete när jag ska göra resultatlistorna :)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    3 januari 2014 19:02

skanemia: det var trist att höra :s Du är jättevälkommen nästa månad om du vill vara med, du behöver inte gå med i mailinglistan för att delta, det bara att du själv måste komma ihåg att skriva in vikten varje vecka.

• Nykomling
    2 inlägg
    3 januari 2014 19:09

79.2 idag.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    3 januari 2014 19:22

Heja heja! :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    3 januari 2014 19:56

Trodde jag skulle ha tappat det jag la på mig på nyårsafton och lite till tills idag. Men det satt hårdare än jag trodde, men ett pyttelitet minus blev det. Pepp, pepp till alla som kämpar på!!!

• Mycket engagerad
    138 inlägg
    3 januari 2014 21:10

Det blir fredagsvikten här men fortsätter med min lördagsvägning som vanligt ändå. Det borde funka.

• Nykomling
    6 inlägg
    3 januari 2014 21:27

Jag har precis ätit, så denna veckan får jag hoppa vägningen, ...Lycka till ni andra!!!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    4 januari 2014 08:50

Nu ligger resultatlistan uppe på bloggen. http://viktutmaning2014.blogspot.se Veckans vinnare är utsedd :) Jag har några inlägg vars namn jag inte känner igen. Linnex chris48 audrina Klaran madde65 Nina Rumpmas Jag tror att de flesta är sena anmälningar till utmaningen, men om någon från startlistan känner igen sig, säg till! Och tänk på att alltid skriva in samma namn i registreringen :) Heja heja!! :)

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    4 januari 2014 09:13

Tack för bra jobb Mufflon fin sida proffsigt . Grattis till er som lyckats gå ner 2-3 kg på tre dagar det resultatet kommer jag få svårt att uppnå, min första vikt kommer på fredag, kämpar på. pepp alla