Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!
Mycket engagerad
330 inlägg
Hej, Linnex är jag. Jag är sen med min registrering men hoppas vara med till nästa omgång. Osäker på om jag gjort fel? Hoppas att du kan berätta om jag kommer med till nästa omgång, februari? Hepp pepp
Hej Linnex! Du har inte gjort nåt fel. Du har gjort helt rätt, bara lite sent :) Naturligtvis är du välkommen att vara med i februari, se bara till att du uppdaterar med din vikt i slutet av januari så att vi "tävlar" på ungefär lika villkor. Jag kommer att starta en tråd "Viktutmaning 2014 - Februari" som en liten påminelse, håll utkik efter den :)
@mfflon. Tack, ska kika efter den...
Mycket fascinerad över att man kan gå ner2-3 kg på tre dagar! Hur lyckas ni med det!?
samma tycker jag vill gärna ha TIPS men bara att gratulera er som lyckas....lite avundsjuk är jag allt.....
Tack mufflon för detta initiativ och tänk va många vi är ,det känns SÅ roligt.... 11kg det är inte dåligt ,då har vi ännu inte kommit igång alla då det är första veckan pepp,pepp
Jag äter enbart proteiner samt grönsaker , och lite fett , utesluter annat någon vecka framåt... Det funkar för mig, och så äter jag minst 6 ggr/dag samt drar ner på kalorierna väldigt mycket första veckan...
Åhh 11 kg var ju inte dåligt. Bra jobbat allihop! Om en stund ska vi ge oss iväg på kalas nr 1 (av 2) för dagen. Det är den nyss utflugna sonen som ska ordna sin egna första födelsedag, ska bli kul. Ikväll väntar 50årsfest, även det superkul. Ska försöka göra bra val där det går ... men inte alltid så lätt. Pepp till er alla!
registrerade min vikt idag blev +++ tyvärr. Blir att flytta vägdagen tills på fredag så jag kommer med i listan=)
So far so good, är nöjd än så länge fast vågen visade ytterligare (?) -6 hg idag. Idag har idioten(jag) bakat chokladmaränger.. dålig idé! :S