icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    5 januari 2014 09:48

Stort grattis Narve! Tycker att det är toppen! Pepp :)

• På gång
    12 inlägg
    5 januari 2014 10:45

Tack så hjärtligt, vad glad jag blir! :) Vad har jag för knep? Jag slutade snusa för några månader sen och föll in i en frossarperiod. Strax innan nyår fick jag nog, började äta strikt LCHF och träna nästan varje dag. Det har fungerat hittills! :)

• Engagerad
    58 inlägg
    5 januari 2014 11:31

Gick ju så bra i början, men nu sista dagarna har varit frossiga utan dess like! Ändå har jag kommit igång med träningen, så det får jag väl vara glad för. Hoppas det går bra för er andra

• Veteran
    1622 inlägg
    5 januari 2014 12:00

Hej Tur att det är invägning igen på fredag, vågar inte ställa mig på vågen, sista 3 dagarna har det varit mycket god mat o dryck. Jag beklagade mig att inte vågen ger någon positivt resultat. Min man sa du har facktigst firat din födelsedag i dagarna 3. Han har rätt nu är det att ta nya tag. Här är Solsken ute idag så det blir ett par promenader till innan dagen är slut. Ha en bra vecka alla.

• Veteran
    1356 inlägg
    5 januari 2014 12:01

Grattis Narve, snyggt jobbat!

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    5 januari 2014 14:45

1 vecka kvar på ledigheten så tänkte köra lite extra nästa vecka med promenaderna Maten blir skaplig men betydligt bättre än vad det blev under julveckan och denna vecka även att det blivit några bra dagar med vanlig mat denna vecka men det man ätit mellan måltiderna har inte varit så bra skärskilt inte när man inte är hemma Kom hem i fredags men det har ändå blivit annat mellan måltiderna men det håller på att ta slut Har inte lika mkt frestelser hemma hos mig Det var värre borta men nästa vecka ser det bättre ut Man blir lite konstig av att komma hem till en tyst lägenhet m.m Tar några dagar att ställa om sig

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    5 januari 2014 16:02

ber om ursäkt tryckte på fel knapp blev plötsligt tråden anmäld för granskning skall genast skriva och be dom ta bort.....tusen gånger om ursäkt....

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    5 januari 2014 16:11

har skrivit om mitt misstag....skrev också att det var den bästa tråden.... vet inte hur och var fingrarna hamnade ibland går det för fort...utan att man själv riktigt är med..

• Engagerad
    57 inlägg
    5 januari 2014 19:01

usch. maten har inte vart helt hundra här heller. dock är det skärpning from imorgon. ska köra stenhård fram tills den 25:e. Då drar vi på skidresa med 2 andra familjer. blir knasigt med maten då, men ska försöka ändå. Blir en del pankisar och grillad korv i backen. Däremot ska jag i veckan köra 16:8. och GI rivstart på det. Behöver en rivstart i veckan. När jag kör 16:8 äter jag mindre. Underlättar ju, om man ska ner i vikt.

• Veteran
    1682 inlägg
    5 januari 2014 19:17

Jag äter vanlig husmans kost, är det fler här som gör det? Kunde vara kul att höra hur ni andra som äter som mej tycker att det går med det Jag har fuskat både med motion o mat, genast rörde vågen sig så jag blev tyngre Sista veckan har jag tagit promenader o cyklat på motioncykel Måste bara sluta med godis igen Ha en skön kväll