Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!
Mycket engagerad
330 inlägg
DEvery, var och en blir salig på sin tro! Själv äter jag enligt LCHF och 5:2 och trivs alldeles förträffligt med det.
Pepp på er tjejer!!!!!!!!!!!! Vi Vill Vi kan Vi ska
Nu är vardagen tillbaka. Bättre med rutiner kanske, lite sämre med tid att träna. Vilka rutiner försöker ni jobba in i vardagen?
Jag tycker det är skönt med vardagen för då finns det mycket mer möjligheter att träna:) Men då har jag ju jobbat hela jul/nyår och trettondagshelgerna. Bra för kassan men lite svårt att motstå allt godis på jobbet, tillslut skickade jag det till avdelningar så jag inte behövde bli frestad.
Hej allihopa Jag är ute och backpacker mig genom Australien och Nya Zeeland så jag har ingen tillgång till våg förrän om två veckor så jag kommer att registrera min senaste vikt.
Jag är så glad...det går nedåt...hurra!!
Va kul cisselala! Skulle jag med vilja göra men nu har jag sökt om semester nästan 2 veckor runt påsk :) Jag hoppas det finns snö kvar då men annars får jag ta det lugnt, låna min springkompis och träna. Jag har gått ner och är så glad, Jag har bara fuskat med en marsipanbit (stor) men annars så har jag varit duktig och tränat och ätit bra. Ibland måste jag bara få vara lite stolt över mig själv.
Planera maten för veckan och matinköp till detta, jag måste bli bättre på att avsätta tid för detta. Vet jag inte vad jag ska laga då är det lätt att vad som helst stoppas in i munnen. Jag har motionerat ganska mycket förr, nu har jag blivit lat på sista året, jag ska skaffa rutiner för att ta dagliga promenader om det så bara ska vara 30 min....jag startade för en vecka sedan och det är inte negativt kan jag lova....pepp till er alla...
Skaffa stegräknare !! Då tar man gärna steg i onödan för det är så kul att tävla med sig själv. Jag har hund så för mig blir det ca 10000 steg/ dag , dagar det blir färre steg känner jag mig lat. Pepp,pepp alla viktutmanare !!
Vägdag imorgon, nu är det slut med uppgång på vågen får man hoppas !!!